LBA - Liebster blog award

Witajcie kochani ! Zostałam nominowana do LBA :).  Nominował mnieRadosław z bloga Radolsky.
Dziękuję za nominację . Większość z was pewnie wie co to LBA ale dla tych którzy nie wiedzą wstawiam wyjaśnienie ☺:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

a teraz najważniejsza część posta czyli pytania :
  1. Ile spędzasz czasu na prowadzeniu bloga ?  
Różnie . Staram się cały czas szukać coraz to nowszych pomysłów na posty. Staram się również robić zdjęcia codziennie na wypadek gdyby zabrakło mi pomysłów na posty mogę jakoś wykorzystać te zdjęcia . Z postami jest tak samo . Jeśli mam dobry pomysł i chęć do pisania mogę napisać nawet trzy posty w ciągu jednego dnia i zaplanować by same dodawały się np, co 3 dni .

      2. Jakie blogi najchętniej czytasz ? 
Nie czytam jakiś konkretnych rodzai blogów . Jeśli jakiś blog (niezależnie czy modowy,  lifestylowy, kosmetyczny) jest dobrze pisany po prostu czytam.

      3. Planujesz przenieść się na własną domenę ?
Nie myślałam o tym ale na najbliższe lata nie sądzę . Może za kilka lat zmienię decyzję ale na razię pozostanę przy bloggerze .

     4.Robisz zdjęcia specjalnie do posta czy szukasz w archiwum ?
Jak już wspomniałam w pytaniu pierwszym staram się robić zdjęcia często na wypadek gdybym nie miała pomysłów na posty . A jak mam pomysł na post (czyli prawie zawsze) robię zdjęcia specjalnie do posta.

     5.Plany zawodowe na przyszłość ? 
Jeszcze kilka lat na zastanowienie się mam ale myślę ,że będzie związane to albo ze sztuką ( rysownik, charakteryzator itp.) lub ze sportem .

     6. Jak spędzisz, lub chciałabyś spędzić wakacje ? 
Prawdopodobnie pojadę na wieś i może gdzieś jeszcze ale nie jestem pewna ☺
  
     7. Masz jakiś ukryty talent ? 
Nie wiem . Całkiem dobrze idzie mi siatkówka, rysowanie oraz grafika komputerowa .

     8.Oglądasz jakieś seriale ? 
Jedyny serial jaki oglądam to chyba ,,Szkoła'' ale z tym jest tak ,że może raz / dwa razy na tydzień obejrzę .

     9.Jakie blogi polecasz ?
Jeśli chodzi o konkretne to głównie Blog Basi oraz blog Laury . Są świetne !

     10. Napisz coś kreatywnego od siebie
Zdecydowałam się na jeden z moich ulubionych cytatów.  Cytat trochę szalony , ale prawdziwy :
,,Życie jest za krótkie, więc nie oglądaj się za siebie . Przebaczaj jakbyś miał amnezję, kochaj jak wariat i bądź sobą '' .

 To właśnie były pytania zadane przez Radosława do mnie i dwóch innych nominowanych osób a teraz kogo ja nominuję :
Powiadomcie mnie gdy pojawi się u was post z nominacją :)
A pytania do was są takie :
  1. Co zachęciło cię / sprawiło ,że zaczęłaś blogować  ?
  2. Lubisz czytać ( Jeśli tak to co ? np. książki, czasopisma) ?
  3. Co motywuje cię do działania ? 
  4. Jakie jest twoje największe marzenie ? 
  5. Czy w przyszłości zamierzasz dalej prowadzić bloga ? 
  6. Jaka jest najlepsza rzecz która przytrafiła się w twoim życiu ?
  7. Jakie masz plany na przyszłość ? 
  8. Czy zamierzasz w najbliższym czasie zmienić coś w swoim blogu ( design, tematyka postów )?
  9. Co jest twoją największą pasją  ? 
  10. Czy są blogi które cię inspirują (jeśli tak to jakie) ? 
Jeśli macie ochotę, nawet jeśli nie zostaliście nominowani możecie odpowiadać na pytania :)
Mam nadzieję ,że nie zawiodłam z odpowiedziami jak i z pytaniami :)

     



8 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :)
    Dzięki za szybką odpowiedź :)
    Pozdrawiam radolsky blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :)
    Dzięki za szybką odpowiedź :)
    Pozdrawiam radolsky blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne odpowiedzi :3 http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odpowiedzi, gratulacje nominacji :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój blog ;))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za nominacje, u mnie post już jest :D
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
♥Jeśli twój mi się spodoba odwdzięczę się
♥Adres do swojego bloga zostaw w komentarzu lub w zakładce SPAM